• Scherpe prijzen
  • Professionele kwaliteit
  • Experts in maatwerk

Retourbeleid

Ben je niet tevreden met de bestelling? We gaan ons best doen om je te helpen. 

Lukt het niet zelf, dan kun je altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen. 

+31 (0)55 - 36 00 380 of [email protected]

 

Mag ik mijn artikelen retourneren?

PARTICULIEREN (CONSUMENTEN)
Onze retourvoorwaarden beschrijven we hieronder. Waar het op neerkomt is dat je als particulier 2 weken de tijd hebt om een standaard artikel zonder opgaaf van reden te retourneren, echter je zult de retour zending wel zelf moeten frankeren en die kosten worden niet vergoed. Op maat gemaakte artikelen kennen geen recht van retour.
ZAKELIJKE BESTELLERS
Voor zakelijke bestellers is er wettelijk gezien geen recht van retour, maar we gaan er wel schappelijk mee om. Indien de artikelen gefrankeerd en in onberispelijke staat binnen 14 dagen retour komen, dan crediteren we de levering, minus € 10,- excl. BTW aan verwerkingskosten.

Retourvoorwaarden in algemene zin:

1. Voor standaard artikelen geldt er altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. 
2. Artikelen die je retourneert moeten ongebruikt zijn. (onberispelijk)
3. Retour zenden, dient gefrankeerd te geschieden. (wordt niet vergoed)
4. Producten, op maat gemaakt, kun je
niet retourneren. Dit betreft producten zoals een sleutelhanger met jouw logo, een gravure of een naambadge met een gegraveerde naam erin.
5. Retour gezonden goederen die niet bij ons aankomen worden niet vergoed.
6. Er kan sprake zijn van waardevermindering, indien het artikel beschadigd is.
7. Een deelzending wordt als retour niet geaccepteerd.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Je kunt artikelen gemakkelijk retourneren door deze bij ons aan te melden én de producten naar ons op te sturen. We hebben hiervoor een 4-stappenplan gemaakt om je op weg te helpen.  De kosten van het retour zenden worden niet vergoed. Kom je er niet uit? Geeft niks, neem dan contact met ons op.

Tips:

  • • Bewaar je verzendbewijs of e-mail van je retourverzending. Daarmee kun je de verzending kunt traceren als er iets misgaat.
  • • Lukt het niet om de artikelen via je account retour te melden, neem dan contact met ons op, wij helpen je graag.
  • • Verpak de artikelen in een goed afgesloten doos, zodat de producten niet kunnen beschadigen. 
  • • Stuur altijd een briefje met je bestelnummer en naam mee met de producten die je naar ons retour stuurt!
  • • Stuur je gegevens en het bestelnummer mee met de producten die je retour stuurt!.

 

Stap 1 Kijk goed of u recht heeft om de artikelen te retourneren.

Mocht je hierover vragen hebben of twijfelen over de retourmogelijkheden, neem dan contact met ons op vóórdat je de producten op de post doet.

Retourvoorwaarden:
1. Voor standaard artikelen geldt er altijd een retourtermijn van 14 dagen. Het retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. 
2. Artikelen die je retourneert moeten ongebruikt zijn.
3. Producten die op maat gemaakt zijn kun je niet retourneren. Dit bertreft producten zoals een sleutelhanger met uw logo of een naambadge met een gegraveerde naam erin.
4. Zie verder de eerder genoemde punten (bovenaan)

Stap 2 - Optie 1: meld jouw retour online bij ons aan

• Log in op onze website. Ben je geen geregistreerde klant bij ons? Geen probleem. Klik op mijn bestellingen helemaal onderaan de pagina, onder het kopje mijn account. Druk vervolgens op de knop 'wachtwoord vergeten' naast de 'inloggen' knop. Vraag een wachtwoord aan met het e-mailadres waarop je de bestelling hebt voltooid. Vervolgens krijg je een email voor het genereren van een nieuw wachtwoord. Klik op de link en geef een wachtwoord op en log daarna in op onze website.

• Wanneer je inlogt, kun je direct onder de contactgegevens je geplaatste orders zien. Druk op de knop 'bekijken', achter de order waarvan je producten wilt retourneren. 

• Geef aan hoeveel stuks van alle producten in de order je wilt retourneren en geef een retourreden op. Druk op de knop retourneren en je retour is aangemeld!

Stap 2 - Optie 2: print en vul het retourformulier in

In plaats van het online aanmelden van het retour, kun je er ook voor kiezen het retourformulier te printen en in te vullen. Je stopt vervolgens het formulier bij jouw retourzending in de doos. Wanneer wij het formulier met de retour ontvangen, zullen wij de retour voor jou aanmelden.

Stap 3 Verstuur de producten retour

Verstuur de artikelen in een goede afgesloten doos en voeg een papier toe met je naam en het bestelnummer. De kosten van het retour zenden worden niet vergoed.

Retouradres: 
CombiCraft Retouren
Telfordstraat 15-F
8013 RL  Zwolle

Mocht je de producten zelf bij ons komen terugbrengen dan kan dat tijdens onze openingstijden. Meld ook dan eerst je artikelen retour aan. 

Stap 4 Terugbetaling

Zodra wij je retour goed ontvangen hebben, ontvang je de creditnota per mail met de vraag om je IBAN gegevens voor verdere verwerking van je retour. Wij streven erna om het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van de IBAN gegevens terug te storten.

 

Wat krijg ik terugbetaald als ik artikelen retourneer?

Als je alle producten van je bestelling retourneert ontvang je als particulier een volledige terugbetaling, inclusief bezorgkosten van de originele bestelling. De kosten van het retour zenden zelf worden niet vergoed. Het is niet toegestaan om deelzendingen retour te sturen, in dat geval is de waardevermindering 100%. We zien dat vooral bij EVENTS, veel munten kopen en na afloop datgene retour proberen te sturen wat je nog over hebt. 
Voor zakelijke bestellers geldt dat ook, deelzendingen worden niet geaccepteerd.

Als zakelijke klant kun je wel artikelen gefrankeerd binnen 14 dagen retour zenden, mits in onberispelijke staat, we crediteren dan de oorspronkelijke factuur, minus € 10,- aan verwerkingskosten.

Wat als mijn pakket beschadigd wordt geleverd?

Wat vervelend dat u het pakket beschadigd heeft ontvangen. Meld dit direct bij de bezorger en plaats de opmerking pakket beschadigd bij het tekenen voor ontvangst. Graag worden wij hiervan ook op de hoogte gesteld, je kunt altijd even bellen of een email sturen met je gegevens en duidelijke foto’s. Controleert u vervolgens goed of de artikelen ook beschadigd zijn.

 

Wat als mijn artikelen beschadigd, kapot of onjuist worden geleverd?

We vinden het erg vervelend als dit gebeurd en willen je graag zo snel mogelijk helpen. Neem binnen 2 werkdagen contact met ons op.(055 36 00 380 of [email protected])  Maak s.v.p. foto’s en stuur deze per email naar ons op. Wij hopen spoedig samen met jou een passende oplossing te vinden. Om te bepalen of een op maat gemaakt product juist is geleverd, kijken wij altijd naar de orderbevestiging en het artwork waarop akkoord is gegeven. Deze zijn altijd leidend.
Geef je akkoord op Artwork waar wij jouw wens niet goed hebben getekend, dan kunnen we daar niets meer veranderen en wij zijn hiervoor niet aan te spreken. Controleer dus het Artwork altijd goed voordat je akkoord geeft.

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »